28 mai 2010

Award



Jeg har fått award av Rose, tusen hjertelig takk for den ;)

Her er 7 ting om meg......

1. Jeg er nybakt tobarns mor til en nydelig gutt på 3 år  og en nyfødt prinsesse som kom den 24/5 :)
2. Jeg liker å lese bøker, spesielt vampyrbøker, harry potter (ja litt eventyr kanskje?)
3. Liker veldig godt å trene og gleder meg til å komme igang igjen etter fødselen.
4. Jeg sitter alt for mye på nettet........når jeg heller kunne strikket eller burde gjort andre ting......
5. Jeg er glad i å hamstre garn og har tusen prosjekter jeg vil lage, men klarer heldigvis å begrense meg littegrann og prøver å ta et par prosjekt om gangen....
6. For det meste så strikker jeg, men jeg liker veldig godt å hekle også.
7. Jeg er en sosial og omgjengelig person som liker å være blant folk, og jeg blir fort rastløs om jeg er alene......spesielt om jeg ikke har strikketøyet i hendene....


Jeg gir gladelig awarden videre til 7 flotte blogger, siden det ikke er lenge siden jeg gjorde det sist, skal jeg finne 7 "nye"  inspirerende blogger denne gang :)

Først av alt vil jeg veldig gjerne gi den tilbake til Rose for en fantastisk blogg og utrolig mye fint hun lager (vet ikke om det er helt rett i gå den i retur, men syns hun fortjener den likevel :)

Hekta på strikk
Magiske pinner
En liten blanding små drops
Torunns hobbyblogg
Du bedåre
Strikkeglede

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med en liten nyfødt prinsesse:-) Håper alt går bra og at dere får tid til å kose dere:-)

    Tusen tusen takk for award! Det gjør meg så utrolig glad! Siden jeg har vært så heldig å motta den en gang, sender jeg den ikke videre denne gang.

    Ønsker deg og familien en god helg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med lilletulla:) Håper du hadde en fin fødsel og at dere koser dere:) Og takk for award! Det er så kjekt å bli gjort stas på, og at noen synes det jeg lager er fint:)

    Håper at vi snart for se prinsessen som mammas modell på bloggen din. Klærne blir jo EKSTRA fine på en baby:) GOOOOD helg!!!

    SvarSlett
  3. Jeg ble jo helt fascinert av lilletulla di. Så nydelig!

    Og tusen takk for awarden!
    Jeg setter veldig pris på å få en slik.
    Ha en flott helg med familien din!

    Klem fra Torunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mykje med den superskjønne vetlejenta!

    Tusen takk for awarden også! Det er utruleg kjekt å få.

    Kos deg med prinsessa framover.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails