22 mai 2010

Nettshopping


Jeg falt pladask for denne herlige våtbagen inne på eddabedda.com, men da de var utsolgte klarte jeg å skaffe meg en direkte fra USA hos Petunia selv på etsy.  

Jeg skal ikke bruke tøybleier på babyen, men syns denne var så genial likevel. Jeg husker at det støtt og stadig hendte at klærne ble tisse/bæsjevåte når jeg var ute på tur, så hva er ikke bedre en en våtbag man bare åpner opp og kaster inn i maskinen sammen med det tilgrisete tøyet, så slipper man ta på det :) 

Jaja, får nå se hva jeg egentlig kommer til å bruke den til etterhvert da.......kanskje badetøy etter et besøk i svømmehallen, eller kanskje den til slutt ender opp som sminkepung? 

Og hvis noen lurer, ja jeg er på overtid.......har ikke født enda....:( 
Så denne tutta har allerede vist seg å bli en liten tålmodighetsprøve for mammen sin...........hehe :)

7 kommentarer:

  1. Hei!

    Takk for koselig hilsen på bloggen min!

    Du spør om størrelsen på lommene til pinneetuiene.
    De er 3 cm brede. Så du får måle :-)

    Ha en fin lørdagskveld.
    Hilsen Torunn

    SvarSlett
  2. Så fin våtbag:-) Jeg er helt sikker på at du får brukt for den til babyen, f.eks til gulpevåte klær og smekker...

    Håper babyen bestemmer seg for å komme til verden snart. Lykke til:-)

    SvarSlett
  3. takk for en hyggelig kommentar i bloggen min,det samme må jeg si om bloggen din,så masse fint du lager,og min baby vil ikke ut ennå den heller så vi får bare gå å se når de har tenkt seg ut:)

    linker deg til jeg også så får vi ha "barsel blogging" siden vi har termin nesten samtidig,iallefall så gleder jeg meg til å bli inspirert av deg:)

    SvarSlett
  4. Kjenner til å gå på overtid! Eneste fordelen er at man får mer strikketid, og det er jo ikke så verst da...

    SvarSlett
  5. Nettshopping er stas! Og håper at tulla di finner ut at hun vil ut å treffe mamman sin snart:) Gikk 9 dager på overtid selv, og det ble virkelig en tålmodighetsprøve etterhvert:) Lykke til i dagene fremover!

    SvarSlett
  6. Smart!
    Håper det ikke blir så lenge å vente på gullet.

    SvarSlett
  7. jeg ga deg en award i bloggen min....

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails