10 juli 2011

Sommerkjolen

Det er litt stille på bloggen min for tiden, vi er nemlig på FERIE.

Vi har snart kjørt land og strand i Norge (ok, fra vest til øst) og nå er vi i Sverige. Vi storkoser oss på tur, men det skal også bli godt å komme hjem etter 2 uker i en trang bobil. Jeg her ikke fått tatt skikkelige bilder av settet jeg sydde til jentungen før vi kjørte avgårde, så jeg får heller vise dere sommerkjolen hennes i bruk.





Bilde fra Fjällbacka Camping.
En fantastisk koselig liten by på svenskekysten.


Mitt første syprosjekt igjen. Etter at mammen min hadde seg et par dager på besøk, fikk jeg meg et lite sykurs, lærte jeg å sy kantebånd ect. Jeg fikset derfor litt på kjolen slik at den ble finere i hals og armer. Jeg hadde sydd uten kantebånd, men nå er den mye finere i passformen, med kantebånd som løpegang til strikkene.

Vi har fremdeles noen dager igjen av turen, vi skal nyte noen (forhåpentligvis) solfylte dager i Sverige før vi setter kursen mot Norge og Vestlandet igjen.

Jeg håper stort at jeg får meg en tur innom Stoff og Stil i Kristiansand på veien :)

5 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails