10 februar 2012

Onepiece

Førstefødte har fått seg hjemmesydd onepiece, og vi har hatt ninja foto shoot.....



Alle ninjaer bruker vel onepiece? Iallefall denne gjør.

Oppskriften og stoffet er fra Stoff og Stil. Str 122.
Denne har jeg sydd på sykurset, og litt hjemme. Oppskriften er i utgangspunktet med strikk i armer og bein.
Jeg syns det er finere med ribb og brukte en jeg hadde liggende. 
Grått og blått går fint i sammen, jeg har også for i hetten for å skjule sømmene. 
Hadde jeg visst hvor kort glidelåsen ble på drakten, hadde jeg bestilt en lengre og satt i.....men pytt, pytt.

Ninjaen er superfornøyd og den er god og myk, sydd i stretch chenille.
Enklere prosjekt enn hva jeg hadde trodd, litt levende stoff i maskinen, 
hipp hurra for overtransportør, men herlig og myk det er den.



4 kommentarer:

  1. Heldige ninja!

    Jeg vil også ha en sånn.. sukk, men om de må sys egenhendig skar det seg fort. :-D

    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  2. Så fin! Guten blei jo knalltøffe! Du har jammen blitt flink bak syratte:)

    SvarSlett
  3. Jeg er skråsikker på at alle ninjaer bruker onepiece ;-) Så flink du har vært, og jeg er enig i at det nok ble finere med ribb i armer og bein :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  4. Utrolig flott! :) den som bare hadde vært såpass dreven med symaskinen...!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails