05 juli 2012

Sommerklær

I gårkveld ble denne lille søte saken sydd. For i dag er det sommertemp og jeg hadde fått me meg værmeldingen for en gangs skyld :)


Ballong capri bukse, oppskrift fra boka til Medom 4-7 år. Str 4 år uten å klippe sømmrom (kun nede på føttene) for å få den litt mindre.


Stoffet er tynn bommull fra Quilte-ståvå i Sommerbyen Skudeneshavn. De hadde festivaltilbud forrige helg, og helga som var ble tilbringt nettop på Skudefestivalen, bobiltur (20min unna) uten unger med bl.a Vinni, Staut, CCowboys og Vassendgutane som underholdning, knallkjekt. Ok sistnevnte er ikke akkurat min kategori men......livlig det var det :)

Jeg har også en facebook side, men jeg får ikke til å linke den med knapp her på bloggen, søk den opp og lik om du vil :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails