08 august 2012

Fra Rot til........system?

Rot? Kjent ord? Ja denne gangen kan jeg strengt tatt ikke skylde på andre enn meg selv.....Ja du leste riktig. Ikke kan jeg kjefte på mannen eller ungene for dette. Det er helt og holdent mitt rot.

Har man stoffmani og liten plass til å lagre tøyet hvor det er lett tilgjengelig, blir det fort overfyllt. Litt her og litt der blir plutselig alfor mye når man ikke har eget syrom......drømme,drømme....

Så i dag var jeg innom AnnaJohanna.no og hentet meg 3 Rice korger som jeg hadde holdt av.


Bilde fra AnnaJohanna.no

Jeg er så heldig å bo bare et par hundre meter fra showrommet til disse utrolig koselige damene. Hver onsdag har de åpent lager og det er alltid like koselig å stikke innom.

Nå har jeg ryddet og vasket og forhåpentlig klarer jeg la være å kjøpe mer stoffer på en stund slik at det som nå er lagret fint i korgene kan bli sydd opp først.

Her kommer skrekk FØR bildet: OMG sier jeg bare


Det vrenger seg innvendig bare ved synet.....
______________________

Og her kommer heldigvis ETTER bildet:



Litt ryddigere og mer orden, nå kan jeg sove godt om nettene :) 
Utrolig hvor lite som egentlig skal til.
Lurer på hvorfor det tok så lang tid å få orden............

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Godt at det er andre også som kan rote til sysakene ;o)
    Det ble da fint da du fikk orden på kurvene!! Lykke til med å holde det slik;o) (og lykke til med å ikke kjøpe mer stoff!!)

    SvarSlett
  2. Herlig forskjell! Og nydelige dei korgene, kjekkare å rydda når ein har noko nytt og fint! Nyta da t da hope seg opp igjen;)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails