07 august 2012

Tirsdagstips

Lykken står høyt i taket når en sms om at bøkene mine ligger å venter på posten tikker inn... Ikke lett å sove etter nattevakt da...

Jeg tok en "råsjans" og bestillte en ny samlebok av Debbie Bliss. Har aldri tidligere prøvd oppskriftene hennes, men selvfølgelig hørt om henne. 50 herlige oppskrifter samlet fra tre av hennes tidligere baby bøker bør jo være verdt å ha i samlingen?

Normalt låner jeg ofte bøkene først på biblioteket for så å se om jeg vil ha dem selv.......penger spart osv....




Boken er tykk og det bør være noe for enhver smak tror jeg. Jeg fant iallefall mye fint i den, bare se her!














Det er også flotte illustrasjoner for nybegynnere på strikketeknikker og sammensyingsteknikker i boken......kjekt å ha!

Det måtte jo bli en sybok også i samme slengen :)








Meedom bøkene har jeg vel rost opp i skyene tidligere tror jeg og dette er etter min mening en MÅ ha bok for en novise som meg. Her får du masse grunnoppskrifter du kan leke deg med i det uendelige. Boka fra 4-7 år er allerede mye brukt og det håper jeg denne også vil bli.

Ps: Dette innlegget er ikke sponset :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Takk for flott tips!
    Jeg har strikket noe av henne før, men det var bare et lite hefte - en hel bok må jo være fantastisk :)
    Denne må jeg sjekke ut..

    Ha en fin dag,
    klem

    SvarSlett
  2. Oiiiii, fiiiine bøker! Spesielt den første :)

    SvarSlett
  3. Så masse fint!!! Grattis me nye kjekke bøke:D

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails