17 september 2012

WIP eller UFO

Som dere kanskje ser så blir det langt mellom strikkeprosjektene, det er ikke det at jeg ikke strikker eller hekler, det er bare det at jeg gjør det på litt vel mange prosjekter på en gang, til å være meg..... Flesteparten av prosjektene nærmer seg egentlig ferdig også, så hadde jeg bare fått fingeren ut og gjort et og et prosjekt ferdig så hadde jeg kanskje ikke hatt så mange UFO for tiden.

Her kommer en liten smakebit for hva som er i vente, og følger du meg på Ravelry, så finner du fort ut hva det er. Husk at du også kan følge meg på Facebook.


Når jeg tenker meg om så har jeg visstnok to UFO er til liggende, 
 de har ligget så lenge at de snart må få se dagens lys igjen de også.

Men er det egentlig WIP eller UFO? Jeg velger å tro at så lenge jeg jobber på prosjektene så er de WIP er og de to siste som er glemt litt bort er blitt UFO er, forstår jeg det rett da? (bare håper de ikke fyker av gårde....)

Klarer du å gjette hva jeg strikker og hekler på? (hvis du ikke sniktitter på ravelry da) Tips: en til meg, en til guttungen, en til jentungen og en til en baby.

Ha en fin dag, nå nyter jeg den 5. ferieuken hjemme, herlig!!

3 kommentarer:

  1. Mange fine ting på gang der du!
    Kjenner meg igjen i mange prosjekter.....
    Og at det blir langt mellom ferdigstillelsene....:o)
    Skimter jeg Skappelgenser, til deg? Pippigenser, til gutten?
    Tepper til baby og jenta di? Ser nydelig ut alt sammen.
    Lykke til med å få prosjektene ferdige!
    Nina ;0)

    SvarSlett
  2. Kjenner til problemet. Jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal begynne på noe nytt for jeg har gjort ferdig det jeg holder på meg nå ( marius-genser, sjal, betemorteppe osv), men det er jo så vansklig. Det er når man har mest å gjøre at man har flest ideer sysn jeg :P

    SvarSlett
  3. Er det den berømte skappel genseren du strikker? Er det vanskelig? Jeg vil gjerne hive meg på den trenden, men er ikke noe super god på strikkingen. Er det mulig å gjennomføre det da? Eller er det fare for at det blir et ufo prosjekt?
    Liker forresten måten du skriver din blogg på. Må smile flere ganger når jeg leser den. Gleder meg til fortsettelsen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails