02 november 2012

Heldrakt

Jentungen begynner å bli stor, men aldri for stor for en "onpis" som hun selv sier. 
Nå er jo ikke dette en kose onepiece, men en fin heldrakt som sikkert kan bruke til både fint og hverdags. Har blitt tipset om at disse dressene er veldig fine med pologenser inni....







Det blir lite action bilder for tiden,
 men ivrige unger og travel mamma gir ingen god fotoshoot.



Dressen  er sydd i babyfløyel  fra Stoff og Stil, med ribb i beina, 
strikk på armer og i halsen. 
Oppskrift str 4 år, også fra Stoff og Stil, sier egentlig ingen strikk i armer, men i føtter. 
Jeg er mer fan av ribb til føttene og valgte dette istedenfor, 
pluss at armene blir finere med strikk etter min mening.


2 kommentarer:

  1. den var kjempefin - nydelig farge :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  2. Supersøt drakt!!
    Liker også disse veldig godt, bruker oppskrift fra symagasinet 2011 ;o)

    finfin helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails