31 mars 2013

Det blir vel ikke påske uten?


MARIUS

IMG_9895

Et lite restegarn prosjekt fra Mariusboka. 
Strikket på en liten kveld i sofaen mens jeg gikk gravid. 
Iphone etui som har blitt overrakt til mammen min som endelig har fått seg iphone.


IMG_0282

Like før påske fikk jeg disse tøffe Marius koppene fra MENU i posten.
Påskekaffen har ikke fått bli kald i disse supre termo koppene.
Tusen Takk!

OG PÅSKEHAREN

IMG_0450


Påskeharene har fått sett litt sol i dag og nyter den i fylle drag. 
Påskehare storebror (den hvite) ble laget i fjor påske, men har aldri fått vise seg på bloggen, 
kun på Ravelry. 
Et år gammel og fremdeles uten klær.....skomakerens sønn osv......hørt den før?

Strikket på pinne 3.5, derfor litt større enn Lilleharen (den gule) som jeg har blogget om tidligere.

Ha en fortsatt fin 1.påskedag kveld og nyt den siste fridagen for dere som ikke er i permisjon ;)
Jeg nyter dagene med et lite gull som selvfølgelig er verdens herligste.

 

 

1 kommentar:

  1. Koselig blogg du har. Anbefalt av min datter Evy som bor på Vea :)
    Ønsker deg en fortsatt fin påske!
    Anette

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails